preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

  

Dragi roditelji,
razvijena čitalačka vještina prvi je uvjet za školski uspjeh, a dobar školski uspjeh uvjet je za životni uspjeh.
Zapazili smo kako kod učenika u tredem i četvrtom razredu zanimanje za čitanje naglo opada. Dijete kojemu se to dogodi, čitanju posveduje sve manje vrjemena, popušta mu koncentracija, prestaje s obogadivanjem rječnika, a u višim razredima ima velikih poteškoda u učenju. Kako bismo to spriječili, kako bismo održali i povedali djetetovo zanimanje za čitanje, pozivamo vas da nam se pridružite i da nas podržite u zanimljivom i uzbudljivom zajedničkom projektu poticanja čitanja u kojemu sudjeluju učenici, njihovi roditelji i drugi članovi obitelji, razrednik i školski knjižničar.
Najbolji su čitači učenici iz obitelji u kojima se mnogo čita i knjige predstavljaju vrijednost. Djeca iz takvih obitelji obično bez teškoda razvijaju više čitateljske i spisateljske mogudnosti. Istraživanja su dokazala da učenici ostvaruju prosječnu razinu pismenosti svojih roditelja, a također stječu čitateljske navike veoma nalik svojim roditeljima. Brojna istraživanja dokazuju da djeca kojima roditelji od prvih godina života mnogo čitaju i pričaju kasnije lakše usvajaju tehniku čitanja, bududi da imaju bogatiji rječnik i razvijeniju maštu. Dijete uživa u kontaktu s osobom koja mu čita i s njom uspostavlja tople osjedajne veze. Estetska ugoda povezana je s osjedajem sigurnosti i topline, pa zato dijete kasnije čitanje povezuje s ugodnim osjedajima. Obitelj ima iznimnu ulogu pri razvijanju djetetovog odnosa prema čitanju. Stručnjaci upozoravaju da s polaskom djeteta u školu roditelji ne bi smjeli prestati s glasnim čitanjem djetetu. Djeca iz onih obitelji u kojima se mnogo govori i strpljivo sluša najmlađe, čita i pripovijeda bajke te nadzire i usmjerava djetetovo gledanje televizije – sačuvaju mnogo više početne znatiželje i kasnijeg zanimanja te zbog toga bez problema razvijaju učinkovitu čitateljsku sposobnost. Za razliku od njih, djeca koju su roditelji gurali pred televizore da bi imali mir od djece, ili zajedno s njima gledali za djecu neprimjereni program, često imaju poteškode s čitanjem i usvajanjem drugih jezičnih sposobnosti.
Ako roditelji zajedno s učiteljima prenose poruku da je čitanje važno, zanimljivo, da stvara zabavu i užitak, djeca postaju svjesna da se čitanjem može dobiti mnogo korisnoga u životu – rezultati su zajamčeni.

 

 

Tražilica



E-dnevnik


Termini informacija za roditelje

Priloženi dokumenti:
Konzultacije ucitelja 2017.-18.docx


Sportske igre mladih


Točno vrijeme

Kalendar
« Rujan 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


Priloženi dokumenti:
Kurikulum 2017.-18 .doc


STATUT ŠKOLE 2015.

Priloženi dokumenti:
Statut skole 2017.pdf


     

Priloženi dokumenti:
Godisnji plan 2017-18 .doc


Priloženi dokumenti:
kucni-red.doc



Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Oglasna ploča

Anketa
Koliko sati dnevno posvetiš učenju?






Forum

Korisni linkovi

Arhiva dokumenata

 

face  twitter  tube  vip                       


Novine

        klj     kllj   


 

Kamo nakon osnovne škole?

hj,jlj

 

 

 

 

 

 


Dvorac Dioš

Dioš je jedan od najmlađih slavonskih dvoraca, smješten na istoimenom brežuljku oko sedam kilometara sjeverno od Daruvara, pokraj sela Končanice. Sagradili su ga početkom 20. stoljeća tadašnji posjednici daruvarskoga vlastelinstva – Alojz pl. Tüköry i njegova žena, rođena princeza Schleswig-Holstein – za svoju kćerku Mariju. Dvorac su nazvali Marijin dvor, ali to se ime nije održalo. Stanovnici toga kraja nazivali su ga Dioš, kao i brežuljak na kojemu je izgrađen. Ime je mađarskog podrijetla i znači orah, koji se u Slavoniji često sadio.





preskoči na navigaciju